Data Analyse Expertise

Behoud de regie over jouw eigen data

Je hebt een mooie website dan wil je natuurlijk dat deze ook vindbaar is in zoekmachines. Dat gaat niet gebeuren als je geen data analyseert. Zonder data ben je stuurloos. Wij begrijpen dat je als ondernemer geen tijd hebt om alle data consistent uit te spitten. Wij begrijpen ook dat data ontcijferen misschien niet jouw ‘cup of tea’ is. Als ondernemer wil je doen waar je goed in bent.

Voor alles is een oplossing: Data Analyse Expertise

Teksten laten schrijven door een tekstschrijver in Groningen

Wat houdt het pakket Data Analyse Expertise in?

  • Klantgedrag analyseren: begrijpen hoe klanten navigeren op de website. Daardoor is het mogelijk om de strategie aan te passen om aan de behoeften te voldoen.
  • Performance tracking: prestaties nauwkeurig in de gaten houden en kansen identificeren voor verbetering.
  • Conversie optimalisatie: inspringen op de elementen die bezoekers aanzetten tot actie en de conversieratio optimaliseren.

 

Wat zit in het pakket?

  • Google Analytics

Je behoudt inzicht in het gedrag van gebruikers op jouw website. De data maakt het beter te begrijpen wie je bezoekers zijn en hoe zij door de website navigeren. Aan de hand van de inzichten ontvang je van ons maandelijks een rapport met aanbevelingen om de website aan te (laten) aanpassen aan het verkeer. Alleen aan data heb je natuurlijk nog niets. Wij vertalen data naar actie

  • Server side tagging

Je behoudt de regie over je eigen data. Door de data op een ‘eigen’ server (first party) te beheren, houd je de data zuiver. De nieuwe wetgeving omtrent third party cookies zorgt ervoor dat 10 tot 30 procent van data niet wordt getoond. Dat wil je voorkomen. Hoe meer data je verkrijgt, hoe beter de website is te optimaliseren, des te meer resultaat je behaalt. Met jouw eigen AVG proof data zorg je voor een betere vindbaarheid in zoekmachines en daarmee voor meer conversie.

  • Cookiebanner

Een website moet voorzien zijn van een cookiebanner. De tool draagt bij aan de privacy van gebruikers. Gebruikers van jouw website dienen bewust te zijn van het verzamelen van hun gegevens. Daarom moeten zij zelf bepalen of zij hun gegevens beschikbaar willen stellen.

 

Voordelen van Server Side Tagging

  • Meer data om over te beschikken
  • AVG proof data verzamelen
  • Zelf de regie over jouw data
  • Snellere website

 

Wat levert het op?

  • Nog beter vindbaar in zoekmachines
  • Klanten (nog) beter begrijpen
  • Focus op jouw kernactiviteiten

 

Meer weten?

Verspil geen kostbare tijd met het proberen ontcijferen van de data-jungle. Laat ons het werk voor jou doen, terwijl jij je concentreert op het laten groeien van jouw onderneming. Start vandaag nog met Data Analyse Expertise en ontdek hoe wij jou kunnen ondersteunen de verborgen schatten van jouw website te onthullen!

Eventuele extra kosten per maand

• Bij meer dan 10.000 ‘requests’ per maand kunnen er externe kosten bij komen voor het data warehouse.

• Extra datastroom (Google Ads, FB ads, LinkedIn, Google MyBusiness etc.) opnemen in rapportages: 10,- p.mnd

 

Eventuele éénmalige extra kosten

• Conversies meetbaar maken: maatwerk

• Server Side Tagging instellen voor extra datastromen: maatwerk