Mail instellen

Problemen oplossen met e-mail

 

1. Controleer of je de email goed werkt op https://mieters.nl/roundcube

2. Kun je niet inloggen of werkt er iets niet goed bij roundcube?
Bel ons, dan staat er iets niet goed ingesteld op onze server.

3. Werkt dit goed bij roundcube, maar niet op het apparaat waar je de email wilt afhandelen?
Controleer dan of onderstaande instelling goed zijn ingesteld (gebruik altijd het volledige e-mailadres bij de gebruikersnaam).
Als dit niet gaat werken heb je hulp nodig van degene die je computer beheert of kun je een ict-er vragen.
Aangezien dit probleem instellingen van je lokale apparaat betreft verlenen wij hier geen support op.

 

E-mail instellingen


Webmail
https://mieters.nl/roundcube
Gebruikersnaam: uw volledige e-mailadres
Wachtwoord: ••••••••


Inkomende mail
Inkomende server: mail.uwdomein.nl (voorbeeld mail.uwdomeinnaam.nl)
Gebruikersnaam: vul hier uw volledige e-mailadres in
Wachtwoord: ••••••••
Bij POP-3 poort 110 bij TLS  /  poort 95 bij (expleciete) SSL
Bij IMAP poort: 143 bij TLS  /  poort 993 bij (expleciete) SSL


Uitgaande mail
Uitgaande server: mail.uwdomein.nl (voorbeeld mail.uwdomeinnaam.nl)
poort 587 bij TLS  /  poort 465 bij (expleciete) SSL
Gebruikersnaam: vul hier uw volledige e-mailadres in
Wachtwoord: ••••••••
Identiteitscontrole: Wachtwoord
Beveiligde wachtwoordverificatie: Nee